Zapraszamy przedstawicieli urzędów, instytucji i innych jednostek sektora publicznego na spotkanie, która pokaże metodę i znaczenie projektowania usług.
Na kilku przykładach (m.in. Gminy Mstów, Tatrzańskiego Parku Narodowego, czy Uniwersytetu Warszawskiego) pokażemy, że jest to skuteczne i usprawniające działanie narzędzie. Kluczem jest poznawanie potrzeb mieszkańców i innych odbiorców usługi. Dobrze zaprojektowane usługi wpływają na usprawnienie pracy instytucji, pozytywny jej odbiór i stają się ważnym czynnikiem wpływającym na poprawę jakości życia w mieście. Proces ten nie musi być ani trudny ani drogi.
PROWADZĄCA: dr Agnieszka Szóstek – zajmuje się strategicznym zarządzaniem designem oraz prowadzi projekty mające na celu stworzenie innowacyjnych rozwiązań przy wykorzystaniu procesu zorientowanego na użytkownika. Jest szefem Biura Innowacji w Przestrzeni Akademickiej na Uniwersytecie Warszawskim, wcześniej współpracowała m.in. z Play, Allegro, BZWBK, PZU, Netią, Tatrzańskim Parkiem Narodowym, Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego.
Projektowanie usług w sektorze publicznym
4.11.2016 (piątek), godz. 13.00–15.00
Oranżeria Zamku Cieszyn
spotkanie bezpłatne
Prosimy o zgłoszenie uczestnictwa mailowo:
ltrojan@zamekcieszyn.pl
+48 33 851 08 21 w. 30
4.11.2016 (piątek), godz. 13.00–15.00
Oranżeria Zamku Cieszyn
spotkanie bezpłatne
Prosimy o zgłoszenie uczestnictwa mailowo:
ltrojan@zamekcieszyn.pl
+48 33 851 08 21 w. 30