Twórcze techniki sprzedaży
Szkolenie dotyczące profesjonalnej obsługi, będące wstępem do budowania pozytywnych relacji z klientem. Poruszone zostaną istotne zagadnienia związane ze sprzedażą w okresie przedświątecznym.
Umiejętności sprzedażowe to jedne z kluczowych kwalifikacji skutecznego pracownika działu handlowego. Duża konkurencja sprawia, że sprzedaż w XXI wieku nie jest tak łatwym zadaniem jak w przeszłości. Są jednak procesy, prawa i zależności sprzedażowe, których znajomość zwiększa efektywność działań handlowych i tym samym przyczynia się do zwiększenia zysków firmy.
Twórcze techniki sprzedaży
UWAGA! Warsztaty zostały odwołane!
Termin:
4.12.2012, godz. 15.00 - 18.00
Miejsce:
sala konferencyjna w Oranżerii Zamku Cieszyn
Prowadzący:
Przemysław Siwula (CREDO)
Adresaci:
kierownicy sprzedaży, sprzedawcy
Cel:
dostarczenie uczestnikom przeglądu narzędzi, wiedzy i umiejętności niezbędnych do efektywnej sprzedaży
Korzyści:
- poszerzenie doświadczenia poprzez trening jakie zachowania decydują o skuteczności w sprzedaży,
- identyfikacja mocnych i słabych stron, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego
- zespołowe uczestnictwo w treningach sprzedażowych,
- twórcze wypracowanie skutecznych metod pracy,
- możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
Program:
1. Jaka jest rola obsługi we współczesnej sprzedaży?
- Produkt oferowany/sposób podania informacji - obsługa materialna i niematerialna;
- Składowe profesjonalnej obsługi - modele obsługi przekładającej się na sprzedaż;
- Nawiązanie pozytywnych relacji jako formuła zwiększająca sprzedaż;
- Składowe dobrego wrażenia, m. in. bezpieczne tematy, które można poruszać w kontakcie z klientem.
2. Rodzaje wpływu na klienta:
- Komunikaty uświadomione i nieuświadomione: kto i kiedy je wykorzystuje – przykłady pozytywne i negatywne;
- Słowa czy czyny? Znaczenie słów, sposobów ich wypowiadania oraz zachowań;
- Najczęściej stosowane techniki wpływu w kontakcie z klientem;
- "Magiczne" słowa ułatwiające sprzedaż;
- Przekształcanie negatywnych komunikatów w pozytywne.
3. Etapy sprzedaży
- ONZ - otwarcie, negocjacje, zamkniecie
4. Zastrzeżenia i obiekcje klientów:
- Trudna sprzedaż;
- Metody radzenia sobie sprzedawcy w trudnych sytuacjach.
Metodyka szkolenia:
Zajęcia prowadzone są w sposób dynamiczny, interaktywny, mają charakter seminaryjno – warsztatowy
Koszt udziału:
100 zł, 50 zł (członkowie Klubu Przedsiębiorcy)
Umiejętności sprzedażowe to jedne z kluczowych kwalifikacji skutecznego pracownika działu handlowego. Duża konkurencja sprawia, że sprzedaż w XXI wieku nie jest tak łatwym zadaniem jak w przeszłości. Są jednak procesy, prawa i zależności sprzedażowe, których znajomość zwiększa efektywność działań handlowych i tym samym przyczynia się do zwiększenia zysków firmy.
Twórcze techniki sprzedaży
UWAGA! Warsztaty zostały odwołane!
Termin:
4.12.2012, godz. 15.00 - 18.00
Miejsce:
sala konferencyjna w Oranżerii Zamku Cieszyn
Prowadzący:
Przemysław Siwula (CREDO)
Adresaci:
kierownicy sprzedaży, sprzedawcy
Cel:
dostarczenie uczestnikom przeglądu narzędzi, wiedzy i umiejętności niezbędnych do efektywnej sprzedaży
Korzyści:
- poszerzenie doświadczenia poprzez trening jakie zachowania decydują o skuteczności w sprzedaży,
- identyfikacja mocnych i słabych stron, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego
- zespołowe uczestnictwo w treningach sprzedażowych,
- twórcze wypracowanie skutecznych metod pracy,
- możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
Program:
1. Jaka jest rola obsługi we współczesnej sprzedaży?
- Produkt oferowany/sposób podania informacji - obsługa materialna i niematerialna;
- Składowe profesjonalnej obsługi - modele obsługi przekładającej się na sprzedaż;
- Nawiązanie pozytywnych relacji jako formuła zwiększająca sprzedaż;
- Składowe dobrego wrażenia, m. in. bezpieczne tematy, które można poruszać w kontakcie z klientem.
2. Rodzaje wpływu na klienta:
- Komunikaty uświadomione i nieuświadomione: kto i kiedy je wykorzystuje – przykłady pozytywne i negatywne;
- Słowa czy czyny? Znaczenie słów, sposobów ich wypowiadania oraz zachowań;
- Najczęściej stosowane techniki wpływu w kontakcie z klientem;
- "Magiczne" słowa ułatwiające sprzedaż;
- Przekształcanie negatywnych komunikatów w pozytywne.
3. Etapy sprzedaży
- ONZ - otwarcie, negocjacje, zamkniecie
4. Zastrzeżenia i obiekcje klientów:
- Trudna sprzedaż;
- Metody radzenia sobie sprzedawcy w trudnych sytuacjach.
Metodyka szkolenia:
Zajęcia prowadzone są w sposób dynamiczny, interaktywny, mają charakter seminaryjno – warsztatowy
Koszt udziału:
100 zł, 50 zł (członkowie Klubu Przedsiębiorcy)
Zgłoszenia do 30 listopada
na adres:
credo@credo.edu.pl
na adres:
credo@credo.edu.pl
Pliki do pobrania
Linki