Czy naprawdę nastąpił koniec trendów i nie jesteśmy w stanie wymyślić już nic nowego? Czy wszystko jest kopiowaniem istniejących już rzeczy? Co w takim razie dzisiaj nazywamy trendem? W jaki sposób wiedza o trendach może stanowić wartość dodaną dla firm i biznesu, jaka jest ich rola w rozwoju i budowaniu strategii firmy?
Z PRZYKROŚCIĄ INFORMUJEMY, ŻE SPOTKANIE W PODANYM TERMINIE NIE ODBĘDZIE SIĘ - Z PRZYCZYN LOSOWYCH MUSIELIŚMY JE ODWOŁAĆ. PRZEPRASZAMY!
Zuzanna Skalska
Absolwentka Design Academy Eindhoven oraz Królewskiej Akademii Sztuki i Projektowania w Den Bosch. W 1998 roku rozpoczęła pracę jako Sensorial Trend Analyst w departamencie strategii firmy Philips Design.
Zajmuje się trendami, stale monitoruje rynek większości branż przemysłu. Corocznie odwiedza ponad 25 międzynarodowych targów. Swoją wiedzę wykorzystuje do budowania strategii marek i produktów. Jest autorką specjalistycznych raportów o trendach. Produkty, przy których, pracuje zdobywają najważniejsze światowe nagrody.
Jest autorką serii książek o trendach "360˚ Trend Reports", nagrodzonych prestiżową nagrodą Red Dot Design Awards 2009 i nominacją Designpreis Deutschland 2011.
Wykłada na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego Uniwersytetu TU/e w Eindhoven. Od ponad 8 lat jest członkinią zarządu Dutch Design Week w Eindhoven. Jednocześnie od lat prowadzi wykłady i warsztaty na temat trendów. Jest pomysłodawczynią Wyższej Szkoły Designu (School of Form) w Poznaniu.
www.360inspiration.nl
Śniadanie biznesowe. Rola trendów w rozwoju i budowaniu strategii firmy
Termin: 17 czerwca 2014, godz. 9.00–11.00
Miejsce: sala konferencyjna, Oranżeria Zamku Cieszyn
Zgłoszenia: do 13.06.2014, formularz zgłoszeniowy
(w pliki do pobrania) na adres: apilch@zamekcieszyn.pl
Rola trendów w rozwoju i budowaniu strategii firmy
17.06.2014, godz. 9.00–11.00
sala konferencyjna, Oranżeria Zamku Cieszyn
SPOTKANIE ODWOŁANE!
Zgłoszenia: do 13.06.2014,
formularz zgłoszeniowy
na adres: apilch@zamekcieszyn.pl
Informacje:
Anna Pilch,
tel. 33 851 08 21 w. 18